دردیلا فینال کافا؛ فرصتی ویژه برای امیر قلعه‌نویی - دردیلا

فینال کافا؛ فرصتی ویژه برای امیر قلعه‌نویی

فینال کافا؛ فرصتی ویژه برای امیر قلعه‌نویی

پایگاه خبری سینما فوتبال– سرمربی تیم ملی می‌تواند با قهرمانی کافا به ناکامی ۱۰ ساله خود پایان دهد.

به گزارش سینما فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که از روزهای پایانی سال قبل با سرمربی جدید به کارش ادامه می‌دهد، در اولین تورنمنتی که با هدایت امیر قلعه‌نویی شرکت کرده توانسته فینالیست شود. البته این را هم بگوییم که انتقادات زیادی متوجه سطح فنی مسابقات کافا شده و اینکه موفقیت در این تورنمنت باید به عنوان دستاورد تلقی شود یا خیر، به محل اختلاف جدی هواداران و کارشناسان فوتبال تبدیل شده است.

در هر حال این مسابقات اگر یک سود برای تیم ملی و سرمربی‌اش یعنی امیر قلعه‌نویی داشته باشد این است که می‌تواند یک جام به ویترین افتخاراتشان اضافه کند. در همین خصوص جالب است بدانید فینال امروز مقابل ازبکستان فرصتی خاص برای قلعه‌نویی هم به شمار می‌رود چرا که میتواند با قهرمانی کافا به طلسمی ۱۰ ساله پایان دهد.

در واقع قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم که یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در بازی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان به دست آمد، آخرین جام امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود. از آن بازی که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ برگزار شد تا به الان تقریبا ۳۷۰۰ روز می‌گذرد و در تمام این مدت دست ژنرال از رسیدن به جام کوتاه مانده است.

نکته اینجاست که ناکامی ۱۰ ساله امیر قلعه نویی در کسب عناوین قهرمانی از نکاتی بود که منتقدان حضور او روی نیمکت تیم ملی به عنوان یک نقطه ضعف مطرح کرده بودند.

۶۴۴۲

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.