دردیلا موزه ای برای توهم و دیوانگی در ایتالیا - دردیلا

گاهی اوقات به دنبال چیز هایی هستیم تا واقعیت را به چالش بکشند. مثلا تخفیف ۹۰ درصدی قیمت تور ایروان هوایی یا موزه ای که بتوانیم به سادگی در آن دیوانه بازی در بیاوریم! موزه توهم و دیوانگی میلان ایتالیا، مکانی است که برای به چالش کشیدن واقعیات و قوانین فیزیک ساخته شده و تا به حال بسیار موفق عمل کرده است. با ما همراه باشید تا بیشتر به این موزه جالب و شگفت انگیز بپردازیم!

معرفی موزه اوهام دعوتی

اولین کسی که به فکر ساخت موزه ای برای به چالش کشیدن دنیای واقعی افتاد، روکو زیوکوویچ بود. او این ایده را در زاگرب، پایتخت کرواسی عملی کرد و سال ۲۰۱۵ را به سالی شگفت انگیز برای ساکنین پایتخت تبدیل کرد.

موزه او خیلی زود تبدیل به موزه ای جهانی شد و در ۳۲ کشور و پنج قاره دنیا راه خود را باز کرد. شهر هایی مثل دبی، پاریس، شیکاگو، قاهره و … از جمله شهر هایی هستند که موزه اوهام دعوتی را در خود جای داده اند. از ششم جولای امسال، در های این موزه در میلان به روی علاقه مندان باز است.

ویژگی های شگفت انگیز موزه اوهام دعوتی

تا به حال قصد داشته اید حواس پنجگانه خود را فریب دهید؟ تبریک می گویم! موزه اوهام دعوتی دقیقا به همین منظور طراحی و ساخته شده است. یکی از شگفتی های این موزه، اتاقی پوشیده از آینه می باشد که باعث تکرار بینهایت تصاویر می شود! اتاق دیگر، به شکل تونل طراحی شده و احساس برعکس شدن گردن و نداشتن تعادل را به شما القاء می کند یا اتاق دیگری که توانایی چرخش ۹۰ درجه دارد.

در این موزه شگفت انگیز می توانید بیش از هفتاد نوع از این جاذبه های جالب را پیدا کرده و حواس پنجگانه خود را در زمینه های روانشناسی، ریاضیات، علوم و زیست شناسی به چالش بکشید. هدف این موزه این است که به شما بیاموزد گاهی می شود از ناشناخته ها هم لذت برد! پس فقط بعضی اوقات دایره امن شناخته هایتان را ترک کرده و در دنیای ناشناخته ها به اکتشاف بپردازید.

هزینه بازدید از موزه اوهام دعوتی

قیمت بلیط بازدید از موزه اوهام دعوتی میلان برای بزرگسالان ۱۸ یورو و برای کودکان و نوجوانان ۱۲ یورو می باشد. هزینه بازدید برای کودکان زیر پنج سال رایگان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 258 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.