دردیلا ساخته شدن سریال نون خ - دردیلا

اندیشه: بازیگر سریال «نون. خ» گفت: به مردم نوید می‌دهم که این فصل از «نون. خ» بسیار شیرین‌تر از فصل‌های گذشته است، با آن خواهند خندید و داستان را دنبال می‌کنند، اگر این سریال بتواند اندکی در خانواده‌ها شادی و سرور ایجاد کند گروه ساخت «نون. خ» وظیفه خودش را انجام داده است.

به گزارش اندیشه، سیروس میمنت در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت عرصه بازیگری در سال گذشته گفت: سال گذشته برای همه ما سال سختی بود، تعداد زیادی از هموطنان خود را به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم و بسیاری از خانواده‌ها داغدار شدند، به یاد ندارم که سالی این چنین سخت و تلخ در این کشور گذشته باشد.

بازیگر سریال «نون. خ» فعالیت در عرصه بازیگری در دوران کرونا را سخت خواند و اضافه کرد: اکثریت وقت من طی سال گذشته با بازی در سریال «نون. خ ۳» گذشت، یکی از مشکلات عدیده‌ای که کرونا به وجود آورده بود فعالیت در این شرایط بود، به نحوی که زدن و یا نزدن ماسک خودش چالشی بزرگ برای همه ما بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: از سویی مجبور بودیم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ماسک بزنیم و از یکدیگر دوری کنیم و از سویی به واسطه شغل بازیگری نمی‌توانستیم بعد از گریم ماسک روی صورتمان داشته باشیم، در شرایط آزاد بین فیلمبرداری هم باید ماسک می‌زدیم، همین اتفاق ما را کلافه کرده بود، زیرا واقعا برای شخص من نفس کشیدن زیر این ماسک‌ها سخت است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.